In cazul decesului din cauze naturale (batrânete, boala) a unui membru al familiei Dumneavoastra trebuie sa urmati formalitatile descrise mai jos, sau - de departe preferabil - sa ne contactati de indata. Atentie!***Daca decesul a survenit in urma unui eveniment violent (lovitura chiar accidentala, accident de circulatie, orice forma de suicid, etc) sau in absenta unor martori cunoscuti dar cu urme de violenta, trebuie sa asigurati integritatea locului in care se gaseste decedatul si a perimetrului inconjurator (nu atingeti si nu mutati nimic!), si sa anuntati de urgenta politia la numarul de telefon 112!
Documentele care trebuie procurate sunt, in ordinea solicitarii si obtinerii lor, urmatoarele:
Certificat de deces eliberat de medicul de familie la care a fost arondat decedatul. Daca nu cunoasteti identitatea medicului de familie, puteti obtine ajutor de la Casa de Asigurari de Sanatate care tine evidenta listelor de pacienti ale tuturor medicilor din oras. Firma noastra poate obtine certificatul de deces in numele Dumneavoastra numai pe baza unei documentatii medicale adecvate. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati.
Certificat de imbalsamare si Certificat de transporteliberate de Servicii Funerare . Conform legislatiei române in vigoare, imbalsamarea este obligatorie in vederea mentinerii decedatului la domiciliu sau intr-o capela mortuara. Atât operatiunea in sine, cât si eliberarea certificatului aferent sunt servicii oferite cu maxima promptitudine si profesionalism de Servicii Funerare Totodata intermediem conform cerintelor dumneavoastra transportul decedatului la casa mortuara si/sau la locul de inhumare si eliberam documentele insotitoare necesare. In caz de necesitate intocmim si documetatia necesara transportului intern, interjudetean sau international. Atentie! Amenzile aplicate in cazurile de incalcare ale prevederilor legale referitoare la imbalsamarea si transportul decedatilor se situeaza la valori de 10.000 - 100.000 RON! Noi va scutim in cel mai simplu si elegant mod posibil de neplaceri suplimentare, prin asigurarea serviciilor mentionate in conditii de perfecta legalitate!
Certificat de inhumare eliberat de primaria pe teritoriul careia s-a produs decesul. Acesta se obtine pe baza documentelor de mai sus si este necesar a fi prezentat administratiei cimitirului unde se efectueaza inhumarea.
Dosarul de solicitare a ajutorului de deces se constituie si se adreseaza numai in cazul pensionarilor primariei, prin depunerea acestuia la Casa de Pensii. Acest dosar trebuie sa includa: fotocopia certificatului de deces, ultimul talon de pensie, chitantele eliberate pentru serviciile prestate de catre casa mortuara si chitantele de eliberare a certificatelor de imbalsamare si transport. Toate documentele necesare constituirii dosarului pentru ajutor de deces va sunt puse la dispozitie de Servicii Funerare Totale in conditiile in care apelati la serviciile noastre.
Usurati-va suferinta! Noi luminam ultimul drum!